Hello goodbye.

Datum: 2013-03-25 Tid: 06:37:13

Jag borde skriva av mig, vet att det flesta är sjukligt nyfikna på mitt liv, as usual. Men jag är helt enkelt inte redo, och när jag väl känner för att tala ut, då gör jag det för min egen skull. Men får dem som undrat, så mår jag bra, otroligt bra.

Alltså, jag fyllde år i lördags.... Herregud, vilken fantastisk jävla dag. Jag vill berätta, allt. Men det skulle väl förmodligen ta alldeles för lång tid och vill verkligen inte riskera att mina läsare ska tappa hakan denna tidiga måndag. Den innehöll iaf allt en födelsedag behöver innehålla. Klockan åtta, söndag morgon, slog jag mig själv i huvudet och somnade som ett litet barn. Vill ju självklart tacka mina fina och underbara vänner för allt ni gjort och gör för mig, era sjuka jävlar haha <3

Jag önskar att jag kunde säga att gårdagen blev en bakisdag, men hela släkten satt och väntade på mig och mina två soldater klockan två hemma hos mamma. Ät ALDRIG tårta dagen efter en sjuk kväll, du kommer ej att må bra utav det. Känner att jag svamlar som fan, utan att egentligen avsluta detta på något som helst vettigt sätt, säger jag hejdå. Vi hörs kanske igen

https://cdn2.cdnme.se/1742398/6-3/pic_514fde70ddf2b33b3c0e06ed.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/1742398/6-3/pic_514fde709606ee7b9dcf8008.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/1742398/6-3/pic_514fde84ddf2b33b3c0e06f1.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<