Tell mommy I'm sorry, but this life is a party and I'm never growing up.

Datum: 2013-02-07 Tid: 02:49:21

Idag har jag gjort följande: inhandlat nödvändigheter, gjort mitt första gympass på otroligt länge, lagat lax med blomkålsris(som förövrigt var förbannat gott) till mina vänner, haft en bonanza av tjejer här som gjorde om min lägenhet till något slags spa, färgat hår på mig själv och två soldater(lyckades även färga en ombre på en utav dom, klapp på axel), kletat in ansiktet med massa smörja som gjorde att man numera skulle kunna förväxla mitt ansikte med en babyrompa, sjungit godnattvisor för fyra vänner som nu sover fint Medans jag ännu en natt ligger här klarvaken. Detta kanske blev lite mer förvirrande än vad det var tänkt, men det får bli så idag. Ska slå mig själv med en stekpanna i huvudet nu så jag somnar, klockan sju ringer klockan för ännu ett gympass. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<