Sick.

Datum: 2013-02-28 Tid: 23:57:03

Anledning till denna tystnad är magsjuka. Japp, minst sagt otrevligt och förjävligt. Har nog fått alla sjukdomar man kan få de senaste två månaderna. Kan försöka uppdatera er och mig själv om den senaste tiden trots allt och ska försöka att inte spy på er (så rolig).

I lördags var jag full och glad. Söndag, knappt nykter och mindre glad. Svärmor tyckte att vi behövde få i oss lite föda, så hon bjöd på tacos. Somnade efter maten och har väl typ varvat med att hänga med hinken, hälla i mig vatten och sova sedan dess. Mamma tar hand om mig. Snart är det helg igen och det är vi glada för. Nu måste jag stänga mina gröna, men njut av några förjävliga foton så länge. Godnattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<